یادآوری اتفاقات مهم

وقایع وحوادث تلخ وشیرین هرماه

یادآوری اتفاقات مهم

وقایع وحوادث تلخ وشیرین هرماه

پسر عمه حاج آقا

با سلام 

 

باکمال تاسف روز جمعه هفتم مرداد ۹۰ مرحوم پسر عمه حاج آقا در پیشوا به رحمت خدا رفتند. مراسم ختم ایشان در یکشنبه ۲۹ ماه رمضان ۰۹مرداد۹۰) پیشوا برگزارشد. 

پیکر ایشان درجوار امامزاده ابراهیم به خا ک سپرده شده است.

 

یکی از خاطرات خوبی که از ایشان دارم این است که وقتی کلاس اول بودم- مدرسه فارابی فلکه دوم نیروی هوایی- ایشان در اوایل سال (مثلا آبان ماه ) یک روز به مدرسه من آمدندو در جلسه ای که با معلم من - سرکار خانم جلوه - داشتند کلی سفارش من را به ایشان نمودند و بعد از آن هم همیشه با مهربانی خاصی از درسهایم سوال می کردند.  

روحشان شاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد